Artis

Diberdayakan oleh Blogger.

Selasa, 11 Mei 2010

Yovie n Nuno - Lelaki Setia

Penyanyi : Yovie n Nuno
Album : Kemenangan Cinta (2005)
Judul lagu : Lelaki Setia



Kau memang sempurna
Mengulang inginku
Namun tak cukup kuat
Mereguk jiwaku

Maafkan aku tak ingin terikat olehmu
Bukan kamu yang tak menarik
Tapi ku lelaki setia

Memang jarang ada lelaki seperti aku
Jika saja kau kekasihku
Pasti kau merasa bangga

Kau memang menggoda
Mengusik hasratku
Namun malu memaksa
Merubah hatiku

Maafkan aku tak ingin terikat olehmu
Bukan kamu yang tak menarik
Tapi ku lelaki setia

Memang jarang ada lelaki seperti aku
Jika saja kau kekasihku
Pasti kau merasa bangga

Sesungguhnya aku
Kadang terlintas hasrat berdua
Denganmu yang setia dalam pelukan

Sesungguhnya aku
Kadang terlintas hasrat berdua
Denganmu yang setia dalam pelukan

Maafkan aku tak ingin terikat olehmu
Bukan kamu yang tak menarik
Tapi ku lelaki setia

Memang jarang ada lelaki seperti aku
Jika saja kau kekasihku
Pasti kau merasa bangga

Memang jarang ada lelaki seperti aku
Jika saja kau kekasihku
Pasti kau merasa bangga

Memang jarang ada lelaki seperti aku
Jika saja kau kekasihku
Pasti kau merasa bangga

0 komentar:

Posting Komentar

Related Post